Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Ma amikor felébredtem (=12 óra) nem volt kedvem kimászni az ágyból felállni a matracról és csak feküdtem. Hallottam, hogy Muter megjött ebédelni, mert most csak három percnyire innen dolgozik, és hazajár kajolni, és hallottam hogy kajál.

Aztán hallottam hogy csengetnek. Azt hittem, hogy Orsi mégiscsak elküldte Tomyt a kocsiért(ami nincs nálunkm mert kölcsönadtuk Grószéknak), de nem. A postás volt az! És azért csengetett, mert csomagothozott. Kettőt is, amúgy. Az egyikben az iPodom volt, akit Annie-nek kereszteltem, a másikban meg a Natasha Bedingfield CD. Most már csak az X-Akták soundtrackre várok. Kicsit bénáztam az iTunesszal, de mostanra már a kezemben foghatom Annie-t, tele a kedvenc zenéimmel.

Muter holnap már nem lesz itt, megy Hungariba. A kocsival van valami, én nem tom. És csak jövő csütörtökön jön vissza, asszem. Kúl.

Ma még kimentünk a szent helyre is, a negyvenhármassal Gerrenbakka felé (nem jól írtam, csakazértse). Tök jó volt, a Coop Forumba mentünk, mert ma kapott anya fizut, és azt mondta, hogy vehetünk egy adag tiramisut. Azt mondta, hogy csak háromszázvalahány gramm, de nekem volt igazam, egy fél kiló. Meg kaptam dvd-t is!

Két évad X-Aktákat, án csak egyet akartam, de Hugi rohadtul megbántott, lehülyézett, aztán letagadta, Muter meg "nem hallotta", és a végén így akart kiengesztelni. Én meg nem tiltakoztam (6.-7. évad, már alig várom, de előbb a filmet is meg kell szereznem valahonnan) egy filmet (saját fordításomban "A lukember bosszúja") meg még egyet, de az nem "film" hanem egy Jackie Chan műremek. Egy isten az a fickó, ezt a filmjét is vagy negyvenszer láttam már. Amúgy Lukemberen van 5.1-es szinkron.

Meg Hugi kapott egy Zorro-filmet meg a Godzillát, az egyik feliratos, a másik nem tom. És ő kapott egy király LEGO-s tolltartót, meg egy lepkefogó hálót is.

Amúgy hazafelé láttunk léghajókat is, a legtöbbet le is fotóztam. Illetve három sima volt, amiket akkor láttunk, amikor a buszmegállóhoz mentünk, és a buszról láttunk egy Lisebergeset is, ami a kabalanyúl fejét ábrázolta, de sajnos addigra lemerült a gépem. Fel kéne raknom tölteni...

Ja, és amikor hazaértünk, teljesen át kellett rendeznem a szekrényem, mert két teljes polcon se férnek már el a dvd-im, és át kellett a polcokat pakolni, hogy beférjen egy harmadik is. Így lekéstem a Gyilkos Elméket, de most pont leszarom, mert azt a részt már úgy is láttam, és bár kurvajó, nem akartam felhúzni magam azon, hogy a felét nemlátom. Ez úgy is egy olyan sorozat, amit teljes egészében be fogok szerezni dvd-n. 

Asszem mára ennyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr624682914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása