Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Hát a tegnapi napot legszívesebben elfelejteném. Tiszta vírushorror volt az egész. Arra ébredtem, hogy az orromba alvadt vértől nem kapok levegőt. Persze jobban jártam mint az csóri - valami történelmi személy volt, de ha megdöglök se bírok visszaemlékezni, hogy ki - aki meg is fulladt a vértől...

Délig azt hittem, agydaganat végem van. Minden tünet stimmelt: fejfájás, izomrángás, orrvérzés. Persze egy csomó másra is illenek ezek, de Muter meg Fater orvosok, én meg a House mellett X-Akták fan is vagyok, és ezek megtanítottak arra, hogy mindig a legrosszabb jön be...

...aztán délben hazaesett Muter, aki elkapta tőlem a cuccost ^^"

Gépezni egyáltalán nem gépeztem, mert rohadtul fájt a fejem a fénytől, ezért inkább olvastam. A Castle-könyv uccsó 70 oldalát. Aztán jött a nagy dilemma: Who's next?

Aztán Hugi kitalálta nézzünk Bariköztöt... Hát lenyomtunk valami tizenöt részt, illetőleg én csak hallgattam, de teljesen leamortizált agyilag. És a maival együtt még öt résszel vagyunk lemaradva...

Aztán összeszedtem magam, és kiválasztottam egy könyvet. A lehetőségek a következőt voltak: Bare Bones (meg a Monday Mourning, de az ugye a folytatás) A Balek, Death Collectors, három noname CSI Miami/New York könyv és a Now you see me (meg a folytatása, a Dead Scared).

Na és, mint a címből jól látszik, a Bolton könyvet kezdtem el. Ésésésésésésésésésésésés kibebaszottjó *---*

nowyouseeme.jpg

Ugye, milyen szép?

Alapjáraton egy Hasfelmetsző copycat a gyilkos, Lacey, a főszereplő meg tök jó arc. Imádom, hogy a főnöknö neve Tulloch - nem izgat, hogy mi a helyes, én Tulok néninek hívom ^^ - és ottvan Joesbury is... Ő az irritáló zsernyák, aki azt hiszi, Lacey sáros/drogos - magam sem vagyok benne biztos, hogy mit hisz, de biztos nem jót - és közbemeg szerintem le kéne feküdnie Laceyvel. Meg van nekünk egy Andersonunk is, aki szerintem bennevan, mert lényegtelen karakter, mégis mindig név szerint, ranggal emlegetik.

Azt is rohadtul imádom a könyvben, hogy brit. Tök jó nézni miben más a két angol ^^ Color/colour, crime scene/scene-of-crime, autopsy/post mortem... Áááááá imádom ^^

És a sztori is tök jó, úgy értem, sokszor el szokták baszni a jó alapötleteket - mint pölö az XO-ban - de itt, eddig, ez nem történt meg. 

Tegnap hajnali három körül csavarta ki Hugi a kezemből, együltő helyemben olvastam 120 oldalt/25 fejezetet. Kicsit döbbentem csak le xD Ma pedig átrágtam magam újabb negyven oldalon, szóval úgy érzem, gyorsan ki fogom végezni. Szegény Dexnek meg várnia kell még egy kicsit >.< 

Ma nem keltem túl korán, nem is csoda. Mikor kimentem a nappaliba, Muti és Fati épp a nyomtatót próbálták összerakni. Harmincöt perc után jöttek rá, hogy egy kábeles nyomtatóhoz kell kábel is... Persze cukika Cannonka nem adott hozzá, szóval Muti und ich go ElGiganten. Tudom, nem szép így keverni ezt a kér szép nyelvet, de nekem tetszik Englman ^^

Szereztünk kábelt, simogattunk Macet, aztán összebalhéztunk Hugi haján. Attól még, hogy anyámat kopaszra nyírták kisgyerekként, hagynia kéne, ha a lánya le szeretné vágatni a haját. Na mindegy.

Hazaértünk és megszereltem a nyomtatót - mert erre is csak én vagyok képes - aztán pedig beszkennelgettem a rajzaim ^^

Tessék nézni:gjészike^^.jpg

Tudom, nem valami hűdepláne, de azért én szeretem Gracie-t ^^ Azért van eltépve a lap, mert A, mindig ilyen kis pocsadék, tépett cetlicskékre rajzolok, és B, mert lett volna egy Rigsbyje - azt szereti olyannagyon - csak béna vagyok és nem tudok pasikat rajzolni >.<

Na ezzel kívánnék Guten Nachtot és most megyek Dextert nézni OLVASNI ^^ 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr785082374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása