Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Mai reggek fasza volt: első órán szörprázjdoga. Az a poén, hogy hétfőn álltunk neki az anyagnak és a következő órában, studiehandledningen akartam elolvasni Enkiővel. Nem baj, nagy részét összeszültem, szerintem meglesz a minimum.

Aztán, míg Hugival Enikőre vártunk, megettük a szendvicseket, és az alsósokat ijesztgettük, hogy "Mochkosz kisz hóbitkák... Ghónosz kisz hóbitkák, elvették a dhrágaszágom... my prehsüssz prehesühüssz..." Az egyik elrohant ijedtében xDD A másik meg így ránkszólt, hogy megijesztjük :D Bár az mondjuk ismerte mekkora gyökerek vagyunk xD

Enikőnél sokat nem csináltunk, szünet előtti uccsó nap van ugyebár, és nem vettünk semmi újat a héten. Szóval sztorizgattunk a táborokról... Áááá... milyen jók is voltak...

Utána kaja, ahol láttam Anna Lenát elesni. Ez egy életreszóló élmény marad.

Majd angol. Óra elején már fostam. Ez van, ha nekikészülök, hogy igen, most megvédem magam, tökös leszek, satöbbi, akkor fosok mint állat. Merthogy én jó kislány szokok lenni, általában...

Na óra elején felszívtam magam. Nem írom neki újra. Aztán valahogy mégis kicsúszott a számon, hogy "Sure thing."

Valahogy mégis odajutottam, hogy Fuck it. Leraktam papírt miszart, és felraktam a lábam a székre - mert tudtam mennyire kútja ám agyilag ^.^ - és előevttem a könyvem. Az a fej xDD Persze figyelmen kívül hagytam mikor rámszólt - pont mint ő az észérveim huszonöt másodperccel korábban, erre kihúzta alólam a széket, és győzedelmes fejjel előresétált.

Madar és Enzo röhögösére vette csak észre, hogy most a pad - nem volt könnyű, durván magas ám - tetejére tettem a lábam.

Erre jött, le akarta szedni a lábaim, nem hagytam. Két és fél perc világok [No, no, it's all about respect. In a free world that the only thing that matters between two human beings. Give a little, get a little. You obviously disrespect me, so what do you expect me to? (itt már forrt az agyvize) And it's not that I don't want to do this with my hands, it's about that I can NOT do that. - And what do you want? An F? *ráírja* - All I want is to use my computer. For two reasons. One, that's why I'm carrying it all day, and two, I don't want to go to the principal's office and tell her that you wouldn't let me. She and the school paid pretty much for 'em, dontja think?]

És a principal szó hatására óriási attitúdváltás ment végbe :DD Aszondja, fine. Leült mellém, és ott nézett egész órán át, ahogy dolgoztam. A kezem remegett idegességemben. Megérte. 

Amúgy a munka felénél volt egy gyönyörű momentum: elolvasta a szöveget, amit Repülős Giziről írtam neki. Szegényke hiányolta a képet :C Hát oda ne rohanjak -.-" Küldjem el újra képekkel. Meglesz, tita, meglesz. 

Ja, meg egy másik szépség, szót betűz: ...G like Gunilla...

Kiégtem. 

Angol után matek volt, végre sikerült befejeznem a törteket és a sebességszámítást a fénymásolaton amit Sophie adott. És akkor jött a jó kis meglepetés ^.^ Az utolsó oldal kissebb-nagyobb-relációjeles feladatokból állt... És emlékezzetek: ez még csak nem is nyolcadikos anyag, hanem kilencedikes. Milyen hardcore itt az oktatás...!

Utána rajz. Ilyen hülye vonalzós rajzot kellett csinálni, lépésről-lépésre Anna Lenával. Szóval mialatt ő a gyökereknek segített, én elővettem a három Haliwell nővért és nagy ügyesen elkezdtem árnyékolni. Mert ugyebár a félévkor azt mondta, hogy nem tudok rajzolni, míg a legutóbb már nagyon tehetséges voltam, de meg kellett tanulnom árnyékolni. Hozzáteszem, abban tényleg nem vagyok nagy spíler.

Halliwellek másolat.jpegAzt hiszem, két dologgal tehetem egy kicsit értékesebbé ezt a rajzot: A, ha megjegyzem, tudom, hogy elszartam és B, nem mutatom meg az eredetit. 

Phoebe nyomi lett és nagy a feje, Prue úgy néz ki, mint Regina Spektor, Pipert meg idegességemben csak átrajzoltam a végén, de akkoris, küzdöttem vele. A hajuk színezése közben még be is görcsölt egyszer a kezem >.<

Na és ott árnyékolgattam, és fel sem tűnt Anna Lenának -.-"

Mindegy. Hazavánszorogtam, a gondolat tartott életben: hogy igen, ha hazaértem, Revolution lesz. Nem lett, mivel egy orosz szinkronos American Horror Story epizód volt, amit sikerült leszednem, sőt, még a backup fájlom is .___. Meg kéne már tanulnom torrentelni.

Közben mondjuk épp leszedtem a jót, amin elvileg lesz bónusz portugál/spanyol felirat, de nem baj, eddig is őgy néztem, sőt a Mentalista 4. évadjának nagyobb része is úgy volt ám meg xDD

Szóval, hazajött anyu, én meg belebegtettem neki a Green Day koncert ötletét, és hogy milenne, ha boltbamenet benéznénk a Media Marktba, Dexterbácsit venni.

Ez utóbbi meg is történt. Nem kellett volna. Egyrészt, mert nem volt, csak első évad. Másrészt, mert Muter olyan gyorsan rángatott kifelé nagy világfájdalmában, hogy elfelejtkeztem kifigyelni, hol van a SupNat, és most itt nyáladzok, hogy hogy belenéznék .__. (most jöttem rá, hogy az X-Aktákos Kim Manners ügyeskedett vele, a kezdetektől egészen míg meg nem halt :OOO )

Viszont, ami jó hír, hogy véletlen, kifelé menet, a szemem sarkából, de kiszúrtam a Rizzoli&Isles 2. ávadját *w* szóval igen, most is itt ül mellettem a kicsike.

Azt már meg sem említem, hogy ezzel együtt négy alkalommal vásároltam ott, és ezzel együtt négy alkalommal basztak ki velem. Először a kurva, aki a nyitás napján nem adott el nekem egy Monthy Python DVD-t, mert én túl fiatal vagyok. A korhatár nélküli filmhez. Majd azzal ismét, hogy aszondta, csak egy órára teheti el. Majd mikor az a drága pénztáros tizennégy percen át nem vett arról tudomást, hogy szólongatjuk, hogy fizetnénk, helyette a szekjuritibácsival talkorászott.

Most meg, 300 korona helyett 330-at fizettünk. Jó, nem az a harminc korona - bár az azért egy ezres - de hogy ilyen szenyón... A cetlin 299 van, a gép 329-et ír. Ha egyedül lettem volna ott, mibe fogadok, azt mondták volna, hogy 330, még akkor is, ha nem is lett volna nálam annyi. Ja, és ugyanaz a beszélgetős hölgy volt -.- Meg kéne tanulnom már, hogy messzire kerüljem el azt a helyet.

Csak ilyenkor mindig beugrik, hogy ott vettem 149 koronáért nyolc évad Charmedet Book of Shadows díszdobozban... Na mindegy.

Amúgy, a címmel kapcsolatban, képzelhetitek a miniszívrohamot, mikor elkezdett csipogni a tűzjelző :O 

Aztán persze kiderült, hogy csak Muter és a gríz nem voltak ugyanazon a hullámhosszon, de egy pár másodpercre durván beszartam .__.

Most tíz nap szünet. Alig hiszem el.

Day twenty-five: Favorite title for an episode

Na végre egy, amit egy epizódlistával meg tudok csinálni, nem kell gondolkodni xDD

Na jó, mégsem. Ebből még több van, mint epizódból, amit húdenagyon szeretek, valszeg azért, mert folyton nézegetem, hogy mi vár még, de csak a címeket merem megnézni, mertugye spoilerek xDD De várjatok... Gender Bender, Sein und Zeit, Kaddish, FPS, all things (a címe jü xD) Je Souhaite, X-Cops, The Unnatural, Milagro, Dreamland, Kitsunegari, meg úgy az összes, ami nem angol, hanem valami menőbb nyelv :DD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr625177962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása