Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Leszámtva, hogy Hugi rosszul lett reggel, én meg nem bírtam felülni, szóval itthon maradtunk.

Legalább volt időm Revolutiont és Mentalistot nézni. Hátbaszki. A Revolutionnal még mindig az a bajom, ami a szünet óta mindig. Tudom, hogy kettővel levették az amúgy sem hosszú berendelésüket, de akkor is. 

Ha pölö lehagyják azt a két teljes jelenetnyi balfaszkodást, meg a támadókat Rachel útjáról (mert bizony könnyen le lehetett volna, mivel szerepük az nem volt) és ehelyett inkább bandukolnak, érzékeltetve, hogy történik is valami, s bandukolás közben mondja el Rachel Aaronnak, amit megtudtunk a balfaszkodós jelenetekből, akkor könnyen maradt volna idő arra, hogy egy kicsit jobban bemutassák Nora, Miles és Princess Charlie útját Georgiába. Ami szerintem pölö rohadtérdekes lehetett volna. Dehát, mindegy.

A Mentalista viszont... Húbasszameg. Kábé összehaltam azon, hogy mivolt a Tupperware doboz belsejében. Az mondjuk érdekelne, mi lett belőle 9 év alatt, hűtés nélkül, de ez az én saját orvosi rejtélyem. Másik oldalon sokkal érdekesebb, hogy mit fog Lisbon kezdeni az infóval... Hisz ez valami olyan, amit még Jane SE tud. Vagy legalábbis nem hiszem.

És már csak öt nap az évadzáróig. Nekem hat, ofkorz, de az persze azért van, mert lil balfasz európai vagyok. Anyways, várom már, az tuti. RJ's goin' down! ^_^

Aztán olvastam, míg 22,1 kb/s-el töltöttem az Orphan Black masszív 373 megáját. Hát nem tudom mit mondjak a könyvről. MIkor befejeztem percekig hápogtam Huginak, hogy "Hádde, háddemán..."

Kurvára tetszett volna, ha nincs az utolsó "lezáró" fejezet. Inkább maradt volna nyitva az egy-két további pasas kérdése, minthogy bosszuálló excsajt csináljanak szegény kis Beccámból. És persze Lenából is, ofkorsz. 

De legalább Rob tiszta maradt, már amennyire tudjuk. A legutolsó mondatot meg szar angoltudásommal nem tudom hovátenni. Pontosabban értem a szavakat, értem a mondatot, csak nem tudom, szegény lil Becca mifaszra gondolhat vele. 

Most pedig megyek majd főzni, B-terv kaját, mert szerencsére a csirkemell megromlott. A fagyasztóban. Játszok a gondolattal, hogy már akkor sem volt teljesen ólrájt szegény, mikor betettem. Persze az is igaz, hogy megrohadt, s közben még mindig fagyott csirkemellett leküldeni a negyedikről a szemétledobóba majdnem olyan abszurd, mint IKEA-asztalkát zuhanyoztatni. És mindent ki kell próbálni egyszer az életben. Másik oldalon, tudom, hogy etióp kisgyerekek éheznek. Legalább nem az én lelkemen szárad, Muter volt az.

Kaja után pedig Orphan Black és Dexter lesz, nyam-nyam, két kis kedvencem ^^ Az előbbi minden résszel csak jobb lesz, utóbbi pedig hanyatlani kezdett a negyedik évadban, de most, az ötödik már majdnem ugyanolyan jó, mint a legelső, ami szerintem a legeslegjobb. Bár, az ötödiket simán jobbnak mondanám, de még csak a felénél járok, és érzem, lesz itt még nekem egy pár meglepi a kövi hat részben ^^"

Vizsgálat.jpeg

Na akkor számoljunk. 100 a max pontszám. -25, mert nem tudok pasikat rajzolni, -20 mert fejeket sem igazán, -10 a nyomi háttér és -5 a csíkos lap. +25 a karaj kis szöveg, -5 a nyomi keret köré. 100-25-20-10-5-5+25 az.... asdghjkssafd (és ugye én nyertem matekversenyt) az 60. Meglepően jó. Bár, Sam szájáért nem vontam le pluszban, pedig lenne értelme a dolognak...

Dehát, ez csak egy firka az NO füzetemben, right?

nem, nem az, mert nagy egórohamodban, hogy jé, ilyet is tudsz! kitépted és elmappáztad, te barom.

Most go bolt, buy husi, cook vacsora. Dehiányzikmuter ._.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr425258549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása