Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Oké. Mit csináltam én még magyarba' amiről nem írtam?

Meet the godparents!

Avagy baszki, nekem is vannak keresztszüleim. 

Évek óta nem láttam őket, de nem ilyen rosszindulat vagy valami, csak úgy jött ki a dolog. Aztán Fater múlt-múlt bejelentette, hogy beszélt az Icussal, és a jövő héten (=múlt héten) megyünk, akkor kiakadtam. Mármint szívesen mentem volna, de a hét négy 'szabad' napjára, mikor nem a klinikán csináltatott felesleges felvételeket a hátáról és agyáról, be volt tervezve egy darab exfeleség, egy darab nagymama, egy darab exszomszéd, egy darab öreg barátosné és két darab vagybelefér-vagynem fiúgyermek. Szóval kicsit ideges lettem, hogy mindent át kell varriálni.

Aztán el lett mondva, hogy az Icus mindig kérdezgeti a Sanyibácsit, ha az megy a gyógyszertárba, hogy hogy vagyunk (Icus ott dolgozik) és akkor úgy döntöttem, fine, végülis belefér az még.

Na az este oly jól sikeredett, hogy meg lettünk hívva még egy alkalomra. 

A gyerekek meg... Tomika elég paraszt, főleg a húgával, de nem káromkodik, ami jó dolog. És lehet vele értelmesen beszélgetni. Grétike meg... Az a gyerek...

Tiszta édes volt. Fel nem ismert, de látta, nem harapunk, és rámnézett, és ilyetszólt: Réka, jövöl fel velem jáccani? (fel= emeleti szobája a gyereknek) Én meg igent mondtam. Onnantól nem volt megállás, rózsaszín korona fejre fel, fejről le (sajna nem Gréti fejéről beszélek...) barbi lovagol, barbi eszik, most olvassak mesét. És a gyerek még nincs is hatéves. Emlékszem, mikor meglátogattam a kórházban az anyját a szülés után. Durva hogy nő...

Konkrétan éjfélig le se lehetett lőni.

Tegnap meg (akkor mentünk még el) mondja keresztanyám, hogy Gréti olyat szólt az óviban, hogy összeesek. Aszondta a prücsök hazafelé "Annnnyu! Én máj majnem sítam az oviban hogy mikoj jönnek máj a Rékáék."

A nevemben valahogy ki tudta mondani az R-t x) És persze megint nem hagyott a szüleivel beszélgetni. Komolyan, apjával két szót nem váltottam, anyjával is csak evés közben. Aztán volt Tamara (=Tomika, aki fut mint egy kislány) körülkergetése a háztömb körül, Xboxozás, Szálító-nézés, meg a világ legepikebb mondata.

A Gréti felvonszolt a szobájába, leültetett, aztán mondta, hogy pillanat, és jön. Jött is. Lerakott elém egy kibaszottnagy kést, meg egy játékpénztárgépet és megszólalt: A kést azért hoztam, hogy le tudjalak fényképezni.

Nagy WTF moment. Aztán kiderült: nincs csavarhúzó és csak azzal tudom kiszerelni az elemet, hogy berakhassa a fényképezőbe xDD De egy pillanatra beszartam.

Aztán estimesét is én mondtam, és egy picit elbasztam a Piroskát, szóval a farkas kicsit korán ette meg a jányt, ezért inkább kiköpte a ruháját és azt felvéve ment be nagyanyushoz, őtet is elfogyasztani. Kicsit epikre sikeredett, jöttek a csillaghajók is meg minden.

Amúgy Grétivel egyezkedtem, hogyha megeszi a levest, hajlandó vagyok meghallgatni egy Nicki Minaj számot (merthogy az a ribanc a kedvence) a kis tündér meg berakott egy NICKI MINAJ FEAT JUSTIN BIEBER szart. Azt hittem főbelövöm magam. Mondjuk a dolog vége az lett, hogy GD számokat mutattam Icusnak. Jesus of Suburbiát és 21 Gunst. Utóbbi tökre tetszett neki, tündérem (merthogy én még ilyen szülő kinda dolgokat is helyből és szemtől szembe letündérezek) még dúdolgatni is próbálta a refrént a végén.

Kár, hogy most valszeg nem látom őket egy ideig.

Minden ami mozog,

avagy végignéztük a Debrecen Pláza mozijának kínálatát.

Múlt szombaton volt A nagy Gatsby. Az a film valami leírhatatlanul jó volt. Komolyan. Majdnem sírtam. És én sose sírok ilyesmin, én csak önsajnálatból szoktam bőgni. Még Huginak is tetszett, pedig ő kritikus alkat. Demán poor, poor Gatsby... Annyira sajnáltam. Majdnem annyira, minthogy Csőre Gábor volt Nick szinkronja. Daisy meg bassza meg magát. A szomorú végen kívül (mert ugye lelkem mélyén romantikus vagyok) csak a zenéket sajnáltam, folyton néztem, hogy WTF?

Aztán vasárnap jött A zöld urai. Ahhoz vettünk illő menüt is. Persze random osztottuk el a csigafigurákat, és én majdnem felvágtam az egyik vénám, mikor rájöttem, az én csigám perverz és őt is Csőre Gábor szinkronizálja. A film amúgy rohadtul tetszett. Alapból szeretem az ilyen rajzfilmeket, az meg plusz volt, hogy nem egy ezerszer lerágott csont volt. És az a gyümölcslégy-dolog x) Epik volt, nagyon.

Majd hétfőn a Vasember 3, 3Dben. Imádtam minden percét. Alapból szeretem Robert Downey Jr.-t, de ez a beképzelt hiroszerep jól is állt neki. Mondjuk egyik másik filmjét se láttam a fandomnak, de így is jó volt. Egyedül azt sajnáltam, hogy Gwyneth túlélte. Őt nagyon utálom... Milyen ember nevezi el a gyerekét Almának? (gondolok itt Apple-re, nem Almára) ezek után amúgy neki fogok állni, és pótlom a többi Marvel filmet is.

Szombat,

avagy érettségitalálkozó. 

Fateré. Csak beköszöntünk Hugival, mert mi ugye nem oda jártunk, és utána indult a nagy edvencsör. Kajálni mentünk a Plázába, ahol családi nap volt. Szóval szókirakósoztam korongokért, amikból lett arcfestés. Olyasmi, mint Mollyé az Obanban. 

imgres.jpegCsak bénán írtam körül, és piros lett x) Aztán a festő csajjal közösen rájöttünk, hogy ez kurvára törvénytelen, ötágú-vöröscsillag, meg minden.

Utána visszaültünk szókirakózni, és az odabeosztott egy darab Bogi nevű önkéntessel beszélgettünk a nyelvészetről, meg az oly impozáns szavakról, mint racionalizálás és szociopátia. Ezzel elvoltunk olyan négy órán keresztül, aztán jött a mozi.

Ott mondjuk két legyet ütöttem egy csapásra, és egyszerre fotóztam le a szép arcfestésem és készítettem ilyen Monsters University-s kartonfal mögé állós képet.

Hazafelé meg Hugival elbasztuk a maradék kajapénzünket két marionett pulira. Az enyém barna és göndör a szőre, Hugié fekete, kevésbé raszta. Az enyém neve Gatsby lett (pont a film előtt beszéltük Hugival, hogy úgy hangzik, mint egy kutyanév xD) a Hugié pedig Körösi Csoma Joe. Körösi és Csoma Körösi Csoma Sándor után (a találkozón az egyik nyanya arról pofázott, milyen rokoni szálak fűzik a neves tibetkutatóhoz, Huginak meg szöget ütött a fejébe a név, mertbár már hallotta korábban, nem emlékezett rá, és olyan exotikus meg szexi) Joe meg azért, mert olyan a bundája, mint Billie Joe Armstrong haja és mert a BJ az én névötletem volt (mielőtt Gatsby lett a kutya) és Hugi nagy röhögésében belegabalyodott a mondatba, hogy Körösi Csoma Sándor és Billie Joe Armstrong megy az utcán...

Hozzáteszem, az a kutya azóta Csoma Joe-tól Soma Cho-ig minden volt már, de tiszta poén xDD És olyan cukik a kis marionettek ^^ Majd ha előkerül telókábelem, lesz fotó.

Hung

avagy Neki áll a zászló

Volt 9000-em DVD-kre és egy évad Person of Interest helyett gondoltam bepróbálom ezt, mert HBO, mert jó a sztori, szép a főhős és a három megjelent évad is csak 9000. Baszki, most nézem, az egész sorozat csak három 10 részes évad... és én ledaráltam már 27-et. Ha tudom, lassabb vagyok .__________.

Amúgy a sztori egy csóró tanárról szól akinek leég a háza és nincs pénze, szóval kurvának áll. Egy PASI tanár. És egy elbaszott, idegesítő leírhatatlanul irritáló költőnőről, aki, szöprájzmadafaka futtatja. De kurvajó... és már csak három részvan, ajjmán... Úgy értem, vasárnap kezdtem nézni, szerda van, és ma be fogom fejezni... Ilyet még az életbe nem csináltam...

Emellett amúgy kevés cuccot vettem, csak a Bárányok hallgatnakot és a Dűnét DVD-n, meg 3 kötet Hetaliát (milyenkurvajó<333) és egy Egri Csillagok képregényt.

Húha, most néztem mennyit pofáztam a semmiről, asszem ennyi bőven elég is xDD Pedig annyi kis miniedvencsöröm volt még. Na mindegy. Valamikor a napokban lesz még egy poszt, fotókkal. Pár rajz, a cuccok, amiket a GD koncerten vettem, meg a Robert Pattinson poszter, ami az ágyam fölött van, mert megérdemlitek. Ja, meg Gatsby kutya, ofkorsz xDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr445358105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása