Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

1. Ki a kedvenc rendeződ?

Nos. Én nem vagyok olyan húdenagy spíler ilyesmiben, mivel szinte csak sorozatokat nézek. De, van egy kis kedvencem, ha lehet ezt így mondani. Ő pedig nem más, mint David Lynch. Tudjátok, Twin Peaks. Mert az ugyan sorozat, de lényegében mind a 30 rész neki köszönhető. Filmjei közül csak a Dűnét láttam, az is nagyon tetszett. Igaz volt pár extragagyi számítógépes (?) effekt benne, de mentségére szóljon, hogy 1984-ben készült. nem amúgy, felőlem szólhatott volna űrben ugráló elefántokról is, akik Britney Spears dalokat énekelnek, nem zavart volna a dolog

2. A tárgy, ami mindig nálad van.

Fúúú... Telefonom, iPodom cipelem mindig mindenhová. De asszem kettő közül is az iPod, azt suliban se hagyom sose a szekrényben, vagy adom oda valakinek, hogy vigyázzon rá. Szóval igen, az iPodom.

3. Legkedvesebb fényképed, amihez emléket tudsz kötni.

Nos... Olyan nem nagyon van, amihez emléket tudnék kötni. De amit legnagyobb becsben tartok, az az a kép, amin én vagyok, nagypapám karjában, olyan 5 hónaposan. Fél éves sem voltam, mikor agyvérzést kapott, és ez az egyetlen közös fotó rólunk. Ha nem lenne, azt hiszem, nem is tudnám, hogy ismertem őt.

4. A dal, amit mostanában nagyon sokat hallgatsz.

Megint csak nehéz. Mivel én csak jogtiszta zenét nyomok iPodról, ami random keverésen van, nem is nagyon tudok ilyet mondani. Mondjuk a második Green Day koncert óta sokszor kapom magam azon, hogy a 99 Revolutionst vagy a Letterbombot keresem az iPodon, amiket régen nem nagyon hallgattam. Meg a Royal Republic Tommy Gunja, Underwearje és Good to be badje is, tényleg. Meg pár All Time Low szám is. 

És ha Hugi telefonját nyúzom (komolyan többet volt nálam, mint nála) akkor szoktam a Dumb Ways To Die-t hallgatni, mert az a dal... Az egyszerűen nagyon kész xDD

Amúgy azért van ilyen sok, mert halálkomolyan minden nap csontig merítem a drága kis Veronicát (igen, elneveztem az iPodom) és ő olyan 8-9 óráig bírja.

5. Milyen sampont használsz?

Amilyen van itthon. Hedensoldörszből a clean (?) illatú, vagy a citromos. Bár pont ma reggel sikerült félálomban az Adidasos zöld (energic vagy milyen) tusfürdővel kimosnom a hajamból a tengervizet.

Mit gondolsz a Hobbit: Smaug pusztasága szinkronos előzeteséről? Csakmer szerintem bűnrossz.

Nem láttam, és way too lusta vagyok megguglizni, bocsi ><

7. Legfontosabb esemény ahol nemrég jártál?

Nos, ahogy ezt írom, épp Lisebergból estem haza, ahová két és fél éve el akartam menni, csak sose jött össze. De mivel ez nem igazán "esemény" ezért az Oslo-i Green Day koncert.

8. Legutóbbi best/worst könyv, amit olvastál?

Like This, For Ever. Annyira jó... Ez amúgy a 3,5. Lacey Flint regény, és haláljó. Az első kötet amúgy szuper, a másfeledik "short story" az egyszerűen jó, a második igaz regény is csak "jó" de ez megint annyira zseniális... És Joesbury mint spermadonor... Tulloch és a gyerekek... Lacey és önmaga vagdosása... És persze a többi sok-sok kis drága fiam és lányom (ahogy én nevezem az általam kedvelt szerreplőket) ááá hiányzott már egy ilyen könyv. Akartam is írni róla, amúgy, csak lusta disznó vagyok és kiment a fejemből. Meg akkor kicsit spoilerkednem kellett volna az előző két kötetből. Nem tudom amúgy, hogy bírom ki jövő májusig, míg jön a kövi. Csak az az icipici kis picike spoiler tartja bennem a lelket, ami nem is igazán spoiler, csak... Színen owo

Igen, ennek nem sok értelme volt, de csak rágondolok, máris túlcsordul bennem az óriási fangörlség és nem tudok tisztán gondolkodni.

Volt még amúgy egy elég jó, közvetlen ez előtt, Claire McGowantól a The Lost. Az is jó volt, csak a végén picit lógvahagytak minket. De ha jól értem, Claire másik regényével ellentétben (amit épp most olvasok, és nme rossz) ennek lesz folytatása. Reméljük, hogy jól értem.

A worst meg... Hú... Talán a Wait For Dark, amit (egyelőre) be se fejeztem. De azért neki fogok ülni mégegyszer, hátha a végén mégis mellrákos lesz az a mindfcker főhősnő.

9. A dolog, amit mindig is szerettél volna, de sosem merted megcsinálni/megcsináltatni?

Ilyen nem nagyon van. Mármint én a szerint élek, hogy csak azt bánod meg a végén, amit nem tettél meg, szóval ha ott állok egy vidámparki játék előtt, és bokáig fosom magam a gondolattól is, hogy felszálljak, de úgy érzem, valaha akarni fogom, akkor megteszem. 

Mondjuk így belegondolva, talán annyi, hogy pár embernek (bátyáimnak) nagyon szívesen bepancsolnék egy kurvanagyot és elmondanám nekik a véleményem. De akkor Fater kibelezne.

10. Dean, Sam vagy Cas?

Na most nagyon nem leszek ám népszerű. Cas basz agyilag. Egyszerűen csak... Nem mondom, hogy utálom, mert nem igaz, de nem szeretem. (mondjuk Jimmy-t bírom, de ő nem játszik) És Sam... ő csak egy picit bugyuta, de olyan mint Hugi, és így nem tudok rá mint férfira nézni. De Dean... Asszem ő életem második nagy szerelme.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr575404763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása