Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Reggel Muter nyolckor (brrr...) keltett, mert be kellett mennem dogát írni.

Szakadt persze az eső, majd összefagytam, mire beértem. Lotta semerre, vagy félóráig rohangáltam utána. 

A doga nehéz volt, és kurvára nem az volt benne, amit az órán vettünk, meg amit Lotta mondott, hanem olyasmi, amit kajak sose láttam. Nem baj, a felét lerögtönöztem.

Lotta közben visszajött, hogy a Puta látni óhajt, meg egyszer lehozta Cilikét is, és kiderült, megkapom a bizonyítványom.

Végül elbeszélgettem a Putáva (brrr, ismét) és utána kipakoltam a szekrényem. A svéd gyerekeknek egy nap kell hozzá, nekem tizenöt perc.

Utána Cili átadta a bizonyítványt, meg együtt felkutattuk McLeod lányát (új szereplő, Hugi osztályfőnöke, és úgy néz ki mint Grace McLeod) de kiderült, Hugiét már kipostázták. Helyette viszont kaptam nyolc kilónyi szirszart, amit Hugi a padban hagyott.

Hazajöttem, és elkezdtem a szintén alvó Hugira hajigálni a cuccost. Mert 1, miért van az, hogy ő neki nem kellett bejönnie? 2, szolidaritásból felkelhetett volna azért és 3, kurvanehéz volt cipelni. Hugi szemét ki se nyitva beintett, én meg közöltem vele, hogy az elhagyott taneszközök szelleme vagyok és miért hagyott ott a padban, miért? Ő meg elküldött a kurva anyámba. Testvéri szeretet... Ez van, ha kitör a nyáriszünet. 

Dél körül beszaladtam még a Nordstanba és az összes nálam lévő svéd valután vettem két pólót. Egy tök sima tankzöld hosszúujjut meg egy töksima sárga toppot. Mert ha mindkettőt levágom a mellem alatt, beszegem, és a zöldre a sárgából két kört és egy csíkot varrok, meg megrövidítem az ujját, akkor pont lesz egy Oban-Molly és egy Pokémon-Misty felsőm. Jó, nem?

Amúgy tök jól elvoltunk Hugival Cosplays vidiket néztünk, meg parókát válogattunk eBayn. Igen, nagyon eltökéltük, hogy CPzni fogunk a nyári Conon. 

Én Molly leszek, az Obanból, Hugi meg Rami Flowers az SPből. Persze csak ha kapok egy varrógépet és anyagot ^^" Mondjuk Ramonához délután minden ruhadarabot beszereztünk, és pakrókát is rendeltünk. Dzsekit mondjuk nrhéz volt találni, vagy húsz boltot végigjártunk, mire került egy megfelelő. Egyedül a táskáját kéne megvarrnom, meg szerezni pár cool kis kiegészítőt... Kesztyű, szemcsi, karkötő, ilyesmi.

images.jpegRami, a megcosplayelendő ruhában

Molly már nehezebb. Van lencsém a szemüvegbe, de nem tudom, mi legyen a kerettel. A felsőt meg fogom tudni csinálni, ha meglesz a varrógép. A nadrág elég necces, nagyon nagy munka, de szerintem menni fog, ha találok megfelelő anyagot. A kis rózsaszín táska - at least - nem ügy, viszont a cédélejátszó miszar és a kesztyű kemény lesz... És persze a cipő. Ötletem sincs, azzal mit kezdjek xDD Ja, és a parókát is át kell festenem, természetesen. Meg a smink is eléggé fontos. Jó lesz ez emberek, már érzem...

imgres-1.jpeg  És Molly

Most szerintem lépek SupNatot nézni. Tegnap kaptam két évadot, meg egy ajándék "What would Chuck Norris do?" pólót, mert 200 korona fölött költöttem :DD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr905360577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása