Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Hát cicák, nem gondoltam volna, hogy valaha is ezt fogom mondani, de ezt a bejegyzést egy MacBookról írom... Azt hiszem, az életcél mutatóm platina lehet - igen, van még a földön olyan gyökér, aki Sims2-ős hasonlatokat használ ^^

Nade ne szaladjunk ennyire előre :D

Tegnap este Muter bejelentette, hogy ma go-go fogorvos. Mázli, hogy nem miattam - előbb vetem le magam a negyedik emeleti erkélyről, minthogy odamenjek! - hanem Hugi miatt.

Elmentünk - menet közben telóról kettes szintre fejlesztettem Kálmánt! *^* - Hugit megröntgenezték, leszedték a fogkövét, és eljöttünk. Hazafelé annak a kijelentésnek az igazságtartalmát elemeztük, hogy a fogkő azért rossz, mert a bacik azon nőnek.

Tök fura volt, előttünk ment el a busz, a kijelző meg ragaszkodott hozzá, hogy Nu. És baszki, jött mégegy, pedig az előzőnek látszott még a segge. Muter a város felé ment munkába, mi meg elindultunk a suliba, de előbb hazaugrottunk kajálni, mert eléggé bennevoltunk már a napba, és a suliban mindig gusztustalan az ebéd.

Megkajáltunk, aztán egy kicsit még döglöttünk az ágyon. Aztán Hugi megkért, hogy fonjam be a haját, szóval csak 11:50-re értem be. Akkor meg elkapott egy tanár, hogy miért nem indultam még el a megállóba. Mondom m'é' kellett volna? Mondja hát mert megyünk a színházba.

Meg a kurva anyátokat ._.

Legyen elég annyi, hogy elvittek és megnézették velem ezt a "darabnak" csúfolt valamit, ami lényegében egy "ne féljetek a rendőrséget hívni gyerekek, bármi szar van, mindig mindenre jók, és megvédenek és rendesek" üzenet volt, a retardált svéd gyerekek IQ-jának megefelelő szintre lebutitva.

Egyetlen érdekes dolog az volt, amikor a végén felhívtak a szinpadra négy zsarut és az egyik hóna alatt kis szíjon ott lógott a stukkere.

Aztén haza lehetett jönni. Hazajöttem, ettem, mosogattam, vasaltam.

Utóbbi közben még egy X-akták részt is megnéztem ^^ Tök jó volt.

Ti tudtátok, hogy ugyanabban a kis házikóban forgatták a Theef-et, mint a Mentalista 3x24-et? Legalábbis szerintem kajak ugyanaz, már amennyire volt időm összehasonlítani, mielőtt megjött Muter. Mikor ő hazaért, elmentünk megvenni a gépem.

Hát azt hittem, magam alá csinálok a boltban. Komolyan, lehet, hogy felnőttpelenkában kellett volna menni.

Előadtuk a csórinak, hogy mit szeretnénk, ő bement a hátsó szobába, és előhozta a kicsikét. 

Muter fizetett, én meg megkaptam és el szinte el sem engedtem azóta ^^ Hiperjó érzés gépelni rajta!

Aztán benéztünk a bizsuboltba, megvenni a kakasos nyakláncot, amit Muter megígért. A kakasmedált el is nevetlem, Újházi Jenőnek hívják. Állítólag megölte a feleségét, és levest főzött belőle :OO Meg kaptam egy pár hajgumit is.

Plussz bementünk egy játékboltba, és kaptam egyszarvú Fillypónit ^^ (az unikornisok a gyengéim) Sőt, 9. szériás minifiget is zsákoltunk. Hugi kettőt, én egyet. Az enyém sellő, az övéi meg egy ork és egy bíró.

És a zeneboltban, ahol Green day pólót akartam szerezni, de már nem volt, Hugi kapott egy Gyűrűs nyakláncot. Igen, Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.

Aztán, míg Muter bement a boltba, mi a padon ültünk:

"Elviszem a gyűrűt Mordorba!'

"És megnézhetem, Frodó?"

"Előbb adom Gollamnak!"

Nem édes? 

Aztán hazajöttünk, lezuhanyoztam, és azóta a picivel játszom ^^ A neve Lacey lett, egyrészt Lacey Flint után, másrészt mert szép néz és illik rá. Amúgy már egy órája másolom fel a CD-im, és még csak a felénél járok ._. 

Nem baj, max holnap fejezem csak be :D Guten Nacht cicák :DD

(bocs, ha televan helyesírási hibákkal a szöveg, kábé mindent aláhúz, és baszok átnézni a böngészőbeállításokat, ráér az még holnap is)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr525109206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQfighter(HUN) 2013.02.28. 00:24:44

Ezt olvasva: bár újra normálisan működne a gépem!
süti beállítások módosítása