Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Szóval, ez most így eszébejutott Huginak, és elmesélte a világ legeslegzseniálisabb válaszát is hozzá.

Egyszer, mikor Pesten laktunk, kimentünk a vidámparkba. Tehát ez elviekbek 2011 nyara. Nem mintha számítana, csak ezt a tényt sem szeretném elfelejteni.

Összeálltunk szépen, Fater, Hugi meg én. Azt tudni kell, hogy én az ilyen pörgő-forgó-repülő-zuhanó játékokat imádom a világon a legjobban. Meg a hullámvasútat.

Na de Hugi... Őt egyrészt nem feltétlen engednék fel - alig van 150 centi magas - és fosik is tőlük mint állat. Szóval úgy nézett ki a dolog, hogy megvettük a jegyeket, és ők ketten körbe-körbe kísértek, meg felültek a János vitézes kisvasútra. És a lovas körhintára. Meg a dodzsemre. Meg Hugi egyszer feljött velem a hullámvasútra és majdnem bele is halt a félelembe.

Na és volt ott egy ilyen kibebaszottmagas, össze-vissza pörgő-forgó valami. Szivárványthányva felültem. 

És míg ott vártam a többi emberre, kitaláltam, hogy milyen vicces lenne úgy tenni, mint aki rosszul van. Szóval becsuktam a szemem és teljesen elengedtem magam. Igaz, meg is bántam, mert az egyik nadrágzsebemben maradt apró örök életre belenyomódott a combomba, de mindegy.

Na ez magában nem is lett volna vicces. De amit eddig nem tudtam, az Hugi reakciója volt.

Aszondja:

- Apu, apu! Nézd már a Rékát!

*pipázik*

- De apu, apu nézd már! Nem is kapaszkodik!

*pipázik*

- De figyeljmár! Tuti baja van!

*pipázik*

- Apppuuuuuuuuuu! Nézd a Rékáááááááát!

- Mi van?

- A Réka!

*pipázik*

- Apu, látod?

*pipázik*

*sírógörcsszélén*

- Nézd már a nővéred!

- Szerintem baja van apu!

*meredtenbámul*

*sírnikezd*

- Ha baja lenne, sikítana.

És igen, ennek az embernek engedéje van, hogy praktizáljon, emberek! Szomorú, nem? Csoda, hogy nem vett el minket a gyámügy kissebb korunkban ._.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr985163921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása