Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

That's right, a budiban kuporogok. A wifi napok óta egyre rosszabb, és most már csak a lakás egy apró részén olyan erős, hogy képeket tudjak feltölteni.

A folyosón van a router, ott és a nappaliban, ami nincs lefalazva van net. És itt a vécében, ami amúgy le van falazva, de pontosan a router túloldalán van. És Fater kint vadászik a nappali-folyosó részen, embereket keresve, akik meghallgatják, mit olvasott az internetbe' az új adókról. Szóval itt vagyok.

Mai nap kurvajül indult, perszehogy elaludtam Muter nélkül. Szerencsére ma csak kilenctől van óra szóval épp beértem. Kiderült, fel kéne hívnom a PRAO helyet. Ahhoz én kevés vagyok. Jövő hétfőn kezdenék. Két és fél óra gugliba került, hogy rájöjjek, egyáltalán hol van a hely. Még egybe, hogy találjak buszt. Majd csak lesz valami ^^"

Anywhoo. Német, de jött a suliorvos, hogy menjek le felülvizsgálatra. A nő olyan mint Daisy Wick a Bonesból - az agybaszó, túlbuzgó Brennan-fan doktorandusz... akinek így sincs meg annak "Óóóóó Lánszelotom *-*"-ként talán rémlik - csak ez a hátadat akarja fogdosni meg megmérni a súlyod.

But the good news is: annak ellenére, hogy ma voltam életemben először elég magas, hogy felvegyem az egy éve tartogatott drága kis szuperfarmerom, még mindig nem nőttem túl Gillian Anderson - hál istennek. Hülye ideál tudom, de nem akarok magasabb lenni. És a genetikai alkatom meg is van a dologhoz, szerencsére. A másik pedig, még mindig hízhatok két dekát az 50 kilóig. Tehát a BMI-m vagy miszarom pont faca ^^

Utána NO. Rajzoltam egy nagyonfasza Sam Winchestert és egy majdnemolyfasza Deant is ^^ Szépen köréjük írtam, hogy "The adventures of Bitch&Jerk" Gyönyörű lett. Csakhát, füzetlap, szóval csíkos... Szip-szip :'C

SO. Kajak nem figyeltem, ami tőlem, jógyerekkényszeres embertől fura. Még itt is a tesókon dolgoztam, nem bírtam Deannek egy rendes szájat csinálni.

Majd Maria. Hát az a nő... De legalább Hugi bent volt és segített kínos kifejezésekkel, minthogy "gyors, erdő, tábor, kérem"

Utána, hál istennek, mehettem boltba. Olyan szél volt, hogy a 600 méter alatt tiszta könny lett a fejem, és a kalapom is le kellett vennem. A bevásorlólistám meg nagyon absztraktra sikeredett: 1 kiló alma, testápoló, kóla és majonéz. Kereken egy 100-asba került, which is fasza, mert csak 500-asom volt. Mostmár szerencsére van apróm.

Majd go home. Volt már jobb utam is. 

Itthon levettem a kábelről a routert, ráraktam a gépet, és Mentalistát töltöttem. Megnézni még nem volt időm, sőt, ahogy belegondolok, Emmának sem válaszoltam, de majd lesz taláncsak egy pár szabad percem a héten.

Majd leesett, hogy ma cipő nap van. Megnéztem a szállítási követős mifaszt - nem jut eszembe a szép szó - s elvileg kaptam is egy SMS-t, hogy megjött. Gyakorlatban nem volt SMS, ergo nem volt kiváltókód. 

Nembaj, elég Veronica Marsot néztem, hogy ne okozzon gondot a dolog. 

Odamegyek. Első döbbenet: ilyen aranyos emberi lényt, mint ez a postás volt életemben nem láttam. Olyan 17 lehetett, és... áhh... Na mindegy. Mondom szorri, ken jú help mí? Bólint. Előadom a gondot. Előtte gondosan kivettem a telefon akkuját. Szóval mondom neki, kaptam egy SMS-t. Mutassam meg. Mondom lemerült a telefonom és sűrgős lenne. 

Szegény tündérfalat vagy húsz percig kereste a depóban, de meglett. És hála az üvegfalnak, közben még nézegethettem is ^^

Szóval itthon néztem egy kis Bariköztöt, vacsorát megcsináltam, és aztán nekiálltam cipőtfotózni. Gyönyörű, pont jó, és just perfect. Mindenben.

Bocs a fura képméretekért, felbontásokért, egy szar kis kölcsön HTC-m volt csak fotózni ^^"

nyelvkülső.jpgA cipőnyelven tracklisting van. Kibaszottcuki, nem?

nyelvbelső.jpgÉs a túloldal *-*

külső.jpgA cipők külső oldala, az albumborítórol integrált, szépen stilizált Green Day felirattal,

belső.jpgÉs a belső oldal, azzal a képrészlettel, ami a felirat alatt látható a borítón.

hatso.jpgTovábi bónusz még a tökéletesen válogatott színekkel kiírt klasszikus All Star felirat, nagyon illik ám ide. (és a képen balra fent befigyel a Tré, amúgy)

Emelett megjegyezném még, hogy ez a cipő sokkal vastagabb, mint a korábbi Converseim, valószínűleg, mert a béléséhez is direktfasza anyagot használtak. A gumi részek alatt még egy plusz-plusz réteg vászon, amitől kábé elpusztíthatatlan lesz a cucc. Imádom.

Tudom amúgy ez milyen sekélyes-kurvás, deszépcipómvan bemutató volt, de leírhatatlanul szerelmes vagyok ebbe a cipőbe, szóval remélem, hogy megbocsátható a dolog ^^" 

Amúgy itt van még a többi négy, akiket szintén nagyon szeretek, de most egy kicsit kevesebbett fogom őket hordani, mint szoktam ^^"

csillagos.jpgEzt a kis szépséget anno fél-converse-áráért szereztem. Ő volt az, akinek a sarkán egy kissé drasztikus műtétet kellett végrehajtani. Egyetlen baja az, hogy hosszú a fűzője. (But not anymore: a Dookie-shoz kapott plusz pár fekete fűző azt hiszem, pont megfelelő hosszú) Amúgy nem tudom, mennyire látszik, a kis pöttyök rózsaszín-fehér csillagok lennének.

fekete.jpgA másik kis kedvenckém, az, amelyik mindenhez passzol. Kár, hogy Muter egyszer elcsórta (az ÉN kibaszott cipőmet!) és lekarcolta a tökéletesenfekete cipőfűzőlyukakat vezetés közben.

rozsaszin.jpgRózsaszín, női. Ahhoz, amihez mégsem passzolna a fekete, ez tutibiztos jó. Az egyik orron egy kék kis szivecske van, Hugi szerint én firkáltam oda, bár erre én nem emlékszem (mi a faszért firkálnám a saját cípőm?) a másik orron pedig megfakult "Jerk" felirat látszik/kéne látszania, ami passzol a Hugié orrán lévő "Bitch"-hez. Az oldalsó kis fém-légleeresztők nagyrésze kihullot, legtöbb kemény harcban. Mindkét darabon körbe olyan két centi magasságban barnás elszíneződés látszik, figyelmeztetve a világot: ne ebben rohangálj a szántásban! Egyetlen problem vele, hogy néhe kicsit szűk és a talpa is pöttyet vékony. Sóderen nem járnék benne.

barna.jpg

És a kis barna. Róla sokat nem tudnék mondai, tekintve, hogy szombaton szereztem. Az tuti, hogy piszkosulkényelmes. Sokkal-sokkal jobb, mint az alacsonyak, vagy a női. De persze egy picit várnia kell a sorára, hogy sokat hordjam, mivel van itt egy Green Days kis tünemény, ugyebár.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr215253495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQfighter(HUN) 2013.04.30. 17:05:20

Zenekaros cipőt még nem láttam. :) Nagyon jó.
Nekem van egy Rise Against-es baseball sapkám, és egy dögcédulám. Imádom azt a bandát is.
süti beállítások módosítása