Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

22.
január

A tuti

MargieM  |  1 komment

Mielőtt elkezdeném a mai élménybeszámolót, elnyögök egy sztorit, amit el fogok felejteni, de megéri megmondani. Hogy ne legyen olyan szánalmas, hogy a saját viccem mesélem el, úgy mesélem, mintha én lennék hugi és ő lenne én ^^

Szóval. Hazafelé jövet - futottunk is egy jót a busz után, de az másik sztori - a másik megállóban álltunk meg (van egy a ház alatt, meg egy a ház mögött, és a 17-es az előbbiben áll meg, a SVART, az 512-es, 514-es és 515-ös meg a másikban) és attól hazafelé útbaesik egy parkoló. Ott áll amúgy a kocsink, de ez most tök mindegy.

És hugi én találtam egy leszakadt (leszedett?) Volvo-orrot (az első műanyaglemez, amihez a hűtőrács volt erősítve). Úgy döntöttünk, hogy az egész cucc mégsem férne már el az erkélyen - a buszhátsó sok helyet foglal, na >.< - meg amúgy is gagyi műanyag, csak ki akartuk szedni a rácsot, és azt hazahozni. Na és ott térdel hugi térdelek, és rájövök, hogy hogy van belefogatva a cucc. Mondom:

- Ja, ez tudom hogy hívják! Ez az a kallantyús... - itt elakadok

Nem cica, ezt tetanusznak hívják.

A végén már a hóban fetrengtünk, úgy röhögtünk :D Aztán kiszedtük, és hazajöttünk. 

Na, amúgy itt van a tuti is ^^

nagyigazsagsosekicsi.jpg

Sajna még egyik könyvem sem érkezett meg, amúgy.

Aztán, mi érdekes volt még ma velem?

Hát, NO-n kiment a tanár, és mire visszajött, mind úgy tettünk, mintha aludnánk, Matilda még énekelt is valami altatódal. A Lotta - tanár - meg bejött, már az ajtóban elkezdett beszélni. Aztán látta, hogy mi van, erre meglepődött, elhallgatott, kiment és halkan becsukta maga mögött az ajtót. Haláli volt :D

Amúgy kétszer is értek atrocitások a folyosón. Először egy kiscsaj "ájult" elém, csak az volt a gáz, hogy nagyon béna volt. Álltam ott, szarrá döbbenve, a majma meg egy percig bámult rám - mivel nyitott szemmel színlelt ájulást... - aztán elkezdett röhögni.

Meg mikor mentem NO-ra, csak négy gyerek volt a folyosón, szintén ilyen második-harmadikos kismakik. Két fiú, meg két kislány akik babáztak. Az egyik kis fasszopót ismerem, ki szokott gúnyolni a hátam mögött, és amilyen IQ-Fighter (szorri) azt hiszi nem tudom.

Szóval megyek, erre a kis agytraktor elém ugrik és elkezd hörögni. Na mondom magamban, ez most már háború. Kikerültem, mintha leszarnám, aztán olyan nyolc lépéssel odébb megfordultam, és telitorokból ordítani kezdtem hogy "A drága édes anyádat te miniatűr Hitler" - mert amúgy tiszta Hitler a gyerek pofailag, kivéve a bajuszt.

Hát azok a fejek minden pénzt megértek :D Nem vagyok ilyen kis gyerek terrorizáló, de ami sok, az sok. Attól még, hogy ők itt születtek és beszélik a nyelvet, én meg nem, nincs joguk olyasmiket mondani rólam, mint amilyeneket szoktak.

Aztán, mi volt még ma...

Ja, a torna. Most végképp felkúrtak agyilag, életemben először a pofámba mondták, hogy "Igen, dirket dobtalak pofán, bitch" erre mondtam, hogy "Okay, I'm outta here sucker. Fuck you" és eljöttem. Megnyugtató tudni, hogy az angol szitokszavakkal ugyanolyan szinten állok, mint a magyarokkal ^^ Meg azt is, hogy a tanárnak fel sem tűnt az egész ._. Ich liebe dich, Dunne!

Hugit meg akarta amúgy enni etetni Anna-Lena, a rajztanár, mert túl gyorsan kajált, és kettőnknek nem hitte el, hogy már megebédelt. Tuti, hogy holnap az lesz, hogy a gyerek nem eszik, vigyük a pszichológushoz, biztos verik...

Meg ma volt itt az Orsi is, áthozta a beszállókártyákat. Nem mintha én mennék akárhová is, de hugi meg Muter mennek majd magyarba' - ide kell aposztróf? - a jövő héten. És nekünk - többek közt - nyomtatónk sincs.

Ja, és beadtam Szenillának az év első észak koreaiul aláírt angol dogaféleségét, remélem értékelni fogja :D Bárcsak tudnék úgy csoszonul - csoszonul? biztos csoszonul ^^ - hogy az egészet úgy tölthessem ki... Azt végülis csak nem mondhatja meg, hogy milyen ábécével töltsem ki :D

Van-e még valami...?

Nem, nem hiszem.

Ja, és ilyen koming szún a holnapi naphoz: Vajon mi lett a gépemmel? Vajon mit jelent ez jövőmre nézve? Vajon mit jelent ez anyám pénztárcájának jövőjére nézve? És vajon az mit jelent az én jövőmre nézve? Vajon rámül Anders, ha nagyon elbasztam a gépet? Vagy meg fog enni? Vajon tényleg szabadnapot vett-e ki GunSzenilla? Vajon mennyire fog fájni a karom faszlöjd után? Vajon megint ehetetlen lesz az ebéd? Vajon sikerül-e zsinórban a hetedik héten is ellógnom a szerda-utolsó tesit, ami szétbassza a napirendem? Vajon havazni fog reggel, amikor a buszra várok? Vagy megint az orrom előtt megy el, és le kell majd sétálnom? Vajon megint el fogok késni? Vajon megjön a Naked Heat? Vagy a Bare Bones? Vagy a pulcsi? Vagy a két könyv? Vagy a pulcsi és egy könyv? Vagy mindhárom? Vajon lehet még szarabb a regény amit olvasok? Vajon ezen a héten lesz-e a szerdai svéddoga? Vagy a következőn, amikor nem leszek iskolában? Vajon újra meghallgatjuk a Handy-dalt németen? Vajon összejön Rachel és Ross? És Mulder és Scully?

Lehet, hogy egy kicsit elragadtattam magam?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr735036445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQfighter(HUN) 2013.01.23. 14:13:26

Semmi gond, ezért szeretem ezt a nevet.XD
süti beállítások módosítása