Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

30.
január

Wen

MargieM  |  Szólj hozzá!

Ma elég sokmindent csináltam, annak ellenére, hogy elég későn keltem. Mondjuk az is igaz, hogy azért keltem későn, mert hajnali ötig nem bírtam elaludni úgy hasogatott a fejem, meg kétszer fel is ébredtem.

Szóval, mikor felkeltem, be kellett mennem a Nordstanba, mert egy pár dolgot csak ott tudtam megvenni. Kellemes meglepetésként ért azonban, hogy ma elég jó idő volt ahhoz, hogy a tavaszi kabátomban menjek el otthonról, nem kellett felvennem a vastag, kényelmetlen pufidzsekit.

Bent megvettem mindent, ami a vacsihoz kellett, meg szereztem Faternek sósmogyit is, ami itt sokkal nehezebb feladat, mint amilyennek elsőre tűnik. Plusz szereztem egy ígéretesnek tűnő könyvet, amiről majd még ejtek egy-két szót.

Mikor hazaértem, kipakoltam a szekrényemből és rendetraktam, ami közel sem volt egy pár perces feladat, tekintve, hogy mekkora kupleráj volt odabent. Néha nem is értem miért kell nekem ennyi ruha. Aztán, hogyha Muternak nem sikerül egy héten mosóidőt foglalnia, hirtelen minden világossá válik...

Aztán elmosogattam, ami nagyon megerőltető volt, mivel fáj az egyik lábam, lusta vagyok, és utálok mosogatni. De megcsináltam *^* És holnap is meg kell, hogy csináljam, hiszen Muter megérdemli, hogy tiszta lakásba érjen haza.

Aztán vasalás, nem részletezném, elég annyi, hogy unalmas volt.

Majd beágyaztam Huginak, meg rendetraktam a saját ágyam környékén, és közben leesett Vitya tegnapi zsebkendős poénja. Még egy ekkora perverzt >.<

És kábé onnantól kezdve egészen mostanáig pofázgattam kisvityuval Skype-on. Különben mondott nekem egy nagyon szépet, csak sajna nem emlékszem pontosan hogy fogalmazott, csak a lényegére. De az az volt, hogy mennyire jó már, hogy ha én nekiesek valaki kritizálásának, akkor mindig igazam van. Mármint, hogy az szokott lenni, hogy akik ilyen szépen, választékos jelzőkkel ellátva, és szexin - ez mifelénk egy nagyon univerzális szó - kritizálnak valakit, az esetek kilencvenkilenc százalékában az a vége a sztorinak, hogy az illető is hülyeséget mond.

Meg azt is megbeszéltük, hogy nekem, debreceni gyereknek debreceni tájszólással, lehet, hogy kézenfekvő a Kim Dzsongil-t 're'-vel toldalékolni, de a pestieknek az akkor is Kim Dzsongilra.

És a dolog, amit le akartam írni a könyvről, meg a bejegyzés címének értelme:

Ma vettem ezt a könyvet - Dead Scared - mert megtetszett, és nagy része E./1-ben íródott. Mi bajom lehet? - gondoltam. Na hamar pofára is estem, tessék, itt van szó szerint a prológus első pár sora:

Prologue

Tuesday 22 January (a few minutes before midnight)

Tudom, már a zárójelnél gyanakodnom kellett volna, de mégsem tettem. Honnan is gondolhattam volna? Na és tessék, itt az igazi feketeleves:

Wen a large object falls from a great...

EZMIAJÓKIBEBASZOTTÉLET? Őszintén? Hááá noooormááális? Wen? WEN? Faggyúdaganat? Mi az, hogy technikailag az első szó el van írva? Komolyan senki sem vette ezt észre?

Amúgy a könyv kerek-egészével kapcsolatban két eshetőség van. A, kurvajólesz, nagyon fog tetszeni. B, olyan szar lesz, hogy be sem fejezem.

Két kicsi olvasóm, tessék drukkolni!

Én meg megyek és írok legalább egy sort a fanficemhez. Sok kicsi sokra megy ^_^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr495052246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása