Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Tegnap azért nem írtam, mert mikor hazaértem megnéztem egy filmet Hugival majd hat körül lefeküdtem és egészen ma reggelig aludtam.

Tegnap egész sok érdekes dolog történt, csak nem bírok visszaemlékezni mik voltak azok. 

Amire emlékszem, az a biccs prájszlessz arca, amikor arra, hogy megcsináltam-e a házifeladatot paraszti egyszerűséggel válaszoltam, hogy nem. Meg az, hogy majdnem otthagytam a zeneteremben a kulcscsomóm. Aztán hogy tornán Torstennel táncoltam *-* És majdnem nyertem a hülye tollaslabda-féleségben, csak Enzo csalt és nem állt ki >.<

Amúgy a film amit néztünk Hugival - Made of Hono(u)r - kibaszott jó volt. Végig vinnyogva röhögtem a poénokon xD Kávégallér, meg Monica, meg hercegek, meg seggfej... xDDD Á, imádtam. Ráadásul 30 koronáért vettem itt és volt rajta magyar szinkron ^^

Ma meg felkeltem korán, és megkérdeztem Mutert, hogy kimehetünk-e a bolhapiacra. Erre mondta, hogy keltsem fel Hugit. Aki felkelt, és mikor ezt megtette, pár pillanaton belül realizálta, hogy egy foga, ami tök ép volt, ráadásul csontfog, most pirosra van gyulladva és mozog...

Mondanom sem kell, báj-báj bolhapiac. Felöltöztünk, lementünk az Östra gyerekügyeletére, ahol elmondták, hogy hová kell mennünk. Be a Polhemsre.

Én basztottéhes voltam, ezért Muter azt mondta, hogy menjünk be enni a Nordstanba, aztán majd megyünk oda - szerencsére fájni nem fájt a fog. Szóval bementünk megkajáltunk, aztán visszafelé elbasztunk egy órát azzal, hogy néztünk egy ilyen Gospel-kórus félét, ahogy cukinál cukibb egyházi dalokat énekelnek. Esküszöm, egy pár pillanatra elkezdtem hinni...

Aztán még benéztünk egy ruhaboltba - semmi normális nem volt - meg nagybevásárlást tartottunk az Akademisknél. Az egy ilyen egyesített könyvesbolt-papír-írószer. Én kaptam egy könyvet - az elgépelt elsőszavas előzményét, mert az ígéretes, és ebben a kötetben ugyanaz a főhős, de ennek a sztorinak köze van Hasfelmetsző Jackhez, akiért bolondulásig odavagyok. Meg ilyen radírozható szövegkiemelőt, egy rotringot - ezt vajon hogy kell helyesen leírni? Na mindegy, legyen töltőceruza - meg egy füzetet. Ilyen Scrabble-betűs, és van rajta egy Scrabble-zöld matrica körbe, amin Scrabble-tények vannak ^_^ Annak ellenére, hogy még sosem játszottam, imádom azt a játékot. Biztos porig aláznék mindenkit ^^

Ezek után mentünk tovább a fogorvoshoz. 16:12-re értünk oda. 16-kor zárt az ügyelet. Folytatás holnap ._.

Ja, meg még hazafelé megálltunk a Nettoban, ahol kaptunk egy csomó csokit, ilyen iPhone meg iPad alakú számológépeket, meg egy-egy olyan bolygós LEGO-t *---* Az enyém a Halálcsillag, Hugié meg a Yavin. És tök jól elvoltam azzal, hogy összerakjam a hajót. Jó tudni, hogy ennyi idő után is megy ^^ Asszem ennyi volt mára li'l Réku advencsörz, tessék szépeket álmodni ^^

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr995059105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQfighter(HUN) 2013.02.03. 00:05:30

Kíváncsian várom a folytatást.
süti beállítások módosítása