Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Tegnap nem sok mindent csináltam. A suliból annyi rémlik, hogy számoltam Szenilla hülyeségeit angolon - képes volt felírni a táblára, hogy "You have wan" és nem érteni egy egyszerű kérdést - meg hogy rajzon számítógépen dolgoztunk...

Enikőnél újraírtam egy bioszdogát, ami értékelhetetlenül szar lett, de így, hogy értettem a kérdéseket és tudtam válaszolni nem volt nehéz. Konkrétan egy hibát tudok csak, meg hármat amit jól írtam, csak lehet nem eleget. De a többiben kibaszottul biztos vagyok ^_^

Na és mikor hazajöttem néztem egy Mentalistát, egy Dextert, meg egy Star Trek TAS-t ^^ Annyira jó az a rajzfilm *-*  Egyszerűen imádom. Jobb már csak a TOS és a többi élőszereplős lehetne, de ha gépre spórolok, akkor nem engedhetem meg magamnak őket :/

Amúgy elmentünk Muterrel nyomtatót venni. Merthogy az kurvára kell ._. Pont, mikor a magyar fucking állam kitalálta, hogy a különben csődbement cégünk 190 000-rel lóg nekik...

Mondjuk legalább minimalizáltam a kárt, és az 1700 koronás helyett rábeszéltem a 400 koronás, ugyanazt tudóra. Meg az El Gigantenben van egy Apple Store is, és megsimogathattam az iPadokat és a gépeket. Az iPad így élőben sokkal jobban bejön - főleg a Mini - csak tudom, hogy nem venném sok hasznát. A MacBookkal meg az a baj, hogy akármennyire is szeretném, mire összeszedem rá a pénzt - merthogy azt magamnak kell... - addigra nem lesz csak Retinás. Amivel az a baj, hogy kétszer annyiba kerül, szerintem nem jobb a monitorja, viszont nincs optikai meghajtója. Ami ugyebár nálam egy pöttyet számítana.

Tudom amúgy, hogy ez az egész Macesdi hisztiskurvásan hangzik, különösen az, hogy azon háborgok magamnak kell összeszedni az árát, de mivel az elmúlt pár évben három Windowsos géppel jártam nagyon szarul, annak ellenére, hogy kurvára ügyeltem rájuk szerintem megérthető a dolog. Az megkeresős résszel meg az a bajom, hogy ha Muterom kitalálja, hogy neki este nyolckor nyomtató kell, akkor megy és megveszi az első helyen az első megtetszőt - már ha egyedül van - de arra képtelen lenne, hogy mondjuk havi három-négyszáz koronával hozzájáruljon a gépemhez.

Mondjuk most kitaláltam egy jó módszert. Pontosabban, lecsórtam ^^" Mesike koplalási kísérletéről jutott eszembe, hogy különben Muter ad pénzt, ha kajára pitizek, mert tudja, hogy az iskolai koszt 80 százaléka ehetetlen. Szóval ad heti 50-100 koronát - ami nem sok, ha belegondol az ember, hogy az egyetlen helyen, ahol vásárolni lehet útközben 20 korona egy kóla és 12 a legolcsóbb csoki. Ergo, ha pitizek kajapénzt, de nem eszek, akkor talán gyűlhet valamennyi. A terv halála meg hugi mint mindig, mert őt csak nem lehet éheztetni. De ha mondjuk kap heti három csokit, még úgy is össze tudok szenvedni valamennyit.

Most amúgy 520 koronám volt, azért csak volt, mert a huszast odaadtam huginak. Mert ő meg sziPhone-ra gyűjt. Szép álmok, tudom. De az ötszáz korona az már kicsit több, mint az ár egy huszonnegyede, right?

Na mindegy.

Mai napom nem volt túl izgi, szarul voltam, szóval nem mentem be. Jövő hét úgyis síszünet, szerintem senkinek sem okoztam hiányzásommal agyérgörcsöt. Szóval ma csetelgettem Vityuval - poor bro also is sick - meg megírtam neki a sztori egy nagy részét, azt majd holnap be kell fejeznem. És megnéztem egy Star Trek TAS-t, meg öt Mentalistát, amiből hármat még sosem láttam. És ezek első évadosok :D Ezért jó, hogy később szálltam be, hiszem mire igazi fangörl lettem, addigra igazán oldschollá váltak a részek, amiket kihagytam xD Szóval,tök jó :D Majd holnap nézem tovább. Most még nekiülök egy Dexnek, vagy egy Bond filmnek :D

Bájbáj kiscicuk :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr355070218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQfighter(HUN) 2013.02.09. 21:54:37

Nekünk is már évek óta kéne idehaza egy nyomtató, van is, csak festéket vagyunk lusták venni hozzá.
süti beállítások módosítása