Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Ma kvájt faja napom volt.

Tíz körül keltem, keltettem Hugit. Aztán beálltam vasalni, maniért - merthogy nálunk lehet pénzért házimunkát csinálni. Ez a jó abban, hogy nem vagyunk alapjáraton munkárafogva. Sőt, az igazat megvallva mindig sajnáltatom magam, hogy nekem jajjmándenagyonrossz, de ez közel sem igaz. Na mindegy.

Nem tudom pontosan mennyi ideig vasalhattam, de megnéztem alatta 5 Mentalistát, meg egy felet, és nem is néztem folyamatosan, szóval el lehet képzelni. És még maradt is egy csomó cula vasalni... Na mindegy.

Aztán Muterrel elmentünk, hogy kapjak Dexter DfauD-t, merthogy a zweite évadnak már majdnem vége. Aztán Muterrel összebalhéztunk, mint mindig, s az lett a vége, hogy megkaptam az árát a gépalapba. Viszont a másik boltban meg vettem egy DVD-t, a Shakespeare in Love-ot, mert egyszer meg akarom nézni, de kurvára, mióta a felét láttam svéden. Szóval maradt kétszáz, aminek a fele ment Huginak sziPhone alapba. Grét. De így már az ár egy-19.583-ada megvan, az olcsóbb, nem angol klaviatúrás El Gigantenes árnak pedig egy-18.083-ada ^_^

Aztán hazaértem és főztem for free mert megsajnáltam Mutert, és mert amúgy nem egy nagy munka.

Aztán befejeztem az első fejezetet kisvityunak. A végén grill-macsek volt ^_^

Ja, és a kucsmás. Szóval állunk a Nordstan-i villamos megállóban, illetve ez nem a Nordstan megálló, hanem a Brunnsparken, de mindegy. Szóval állunk, és arról pofázok, hogy milyen szar, hogy eltvájlájtizálták a Green Day egyik klipjét - arról jutott eszembe, hogy őket hallgattam, mikor megláttam a karikatúrista csóri képei közé kirakva Billie Joe-t, és anyám BJ-nemismeréséről a dalra terelődött a szó, ami éppen ment iPodomon --> The Forgotten - na és erről pofázok. És éppen befejezem az okfejtést, mikor odalép egy csóri és felkiált: Ja, ja, det e rett!

Kicsit fostam be xDD A csóri olyan 6'6' lehetett, sárga láthatósági mellény, és olyan orosz szőrős medvevadász kucsma volt a fején. És vörös körszakálla volt...

Teljesen ledöbbentem. Aztán előadta svédül, jobb híján Muternak, hogy fingja sincs miről beszélek, de olyan meggyőző vagyok, hogy egyet kell értenie :D Mondtam én, hogy ügyvéd lesz belőlem...

És mióta hazaértem, és gépnél vagyok két dolgot hallgattam: John Lennon: Imagine - poén, hogy nem is szeretem a csávót, a Beatles meg különösen nem a zsánerem - de az a dal valami eszméletlen... 

És a másik Chopin. Nocturne Op. 9 No. 2. Tákkszomükke Lundy ügynök xDD

De olyan szép *-*

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr915071994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQfighter(HUN) 2013.02.10. 11:08:24

Én a csellót jobban szeretem, mint a zongorát, de ez is pofás...
süti beállítások módosítása