Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

A mai nap, mint minden kedd, szarul kezdődött. Alapjáraton nem értem, mire jó a főzésóra, főleg, ha teljes hülyeségeket tanítanak nekünk.

Az meg már mennyire ridiculous, hogy az egész osztály együtt főz öt tál kaját, és jó, ha egy tányérral megeszünk. Minden kibaszott héten. Ebédnél viszont jönnek, ha maradékot hagysz, és elkezdik mondani, hogy bezzeg Etiópiában éheznek a gyerekek... 

Aztán torna volt, de nem volt benn a tanár. Az osztály egyik fele ilyen kiesős tollast játszott, a többiek meg fociztak. Mindkét körben én estem ki először. Viszont tök fura volt, mert az első körben Ella esett ki utánam, és elkezdett beszélni hozzám. Értitek... Ő... Hozzám... Svédül... És még csak nem is hisztizett, hanem beszélgetni akart... Velem... Még most sem vagyok teljesen biztos abban, hogy ez mit is jelent .__.

Aztán kaja. Megvártam Hugit, akinek még egy negyedóráig órája volt, de mire leértem az ebédlőbe, a Puta elkezdett visszabaszkodni. Le se szartam, beszéltem tovább Hugival. Erre mit szól a kurvája?

Beszélj svédült, mert ő - bök itt Thaliára, aki a tanítványa nem mellesleg, és még a nevét sem tudja -.- - nem érti.

Mondom mázli, hogy a, nem velünk van, csak mindenhová követi a húgom mert magányos, b, nem hiszem, hogy ért a Mentalistához vagy a Green Dayhez és c, nem is akarom, hogy értse, amit mondok.

Na mindegy, a ribanc ellökdösött az auláig (!) éreztem, hogy baj lesz. Az is lett. Bementünk, és megjelent egy buzi, és táncházat tartott.

Konkrétan mocskos, izzadt kéz mancsolta mancsaim, mint egy műhely falára kiragasztott, kétezerhárombólottmaradt, kihajthatós Pamela Anderson Playboy mellékletet... Aztán, mikor már nem éreztem a bal karom, kiálltam. Lecsesztek, mondom "unt i könyök, unt i könyök" és mutogattam is a fájós testrészt, csakmert éreztem, hogy a könyök szó közel sem hasonlít svéd megfelelőjére.

Akkor megengedték, hogy ülve maradjak, és nemsokára kiengedtek. Kérdem Jennifert, hogy NO lesz, rájt, mondja nem, tizenöt perc, és mehetek vissza a Balettbe ugrálni .__.

Vissza is mentünk, de én nem álltam be. Pontosabban tokahercegnő bevonszolt, de mikor elfordult, visszamentem a polcok közé a fiúkhoz, és leültem. Jött Dánne, hogy mégis mibaj, mondom nem akarok táncolni, és elég meggyőző lehettem, mert egy ideig békénhagyott.

Aztán jött a béke alkonya, Lotta személyében, aki ismét belökdösött. Megint eljöttem, de most a másik oldalra mentem a polcok közt (az Aula a könyvtár is >.< ) és leültem, és így csak egy nagyon kis területről látszottam.

És találtam egy dinós könyvet is, tök érdekes volt ^^ Nem is gondoltam volna, hogy egy Triceratopsz le tudott győzni egy T-Rexet... Cho wins! ^^

Aztán haza lehetett jönni, én meg szó szerint futottam >...<

Amúgy tök jó, hogy egy félévben egyszer van szülői értekezlet, múltkor baszott elmenni Muter, most meg aszondja, hogy nem tudott bemenni, mert minden ajtó zárva volt... 

Mondjuk az a gáz, hogy elhiszem, hogy így volt. Hétfő reggel is, 7:44-kor voltunk a sulikapuban, és ott kellett fagyoskodnunk egy öt percet, mire kinyitották az ajtót...

Ez van, így szeretlek Svédország!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr335107081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása