Blogocskámról

Ez csak egy blogocska, rajta csacska macska mocska ^^

Kálmán

Upcoming events

Július 21 - Jons versenyének határideje

Augusztus 27 - Bones of the Lost megjelenés

Szeptember 22 - Dexterbácsi sorozatzáró

Szeptember 25 - CSI évadnyitó (lesz, ami lesz)

Szeptember 29 - The Mentalist premier

Szeptember 29 - Homeland évadpremier (2. évadot darálni előtte!)

Október 15 - Superatural évadpremier (dara, dara, DARA!)

Upcoming posts

~Amit írsz és amit az író lát - The Ultimate Guide to Comments

~PEZ tartó gyűjteményem

~Sorozatfőcímek és Previously on...-ok varázsa

~Miért imádom a pólókat?

~CD vélemények

~Könyvajánlók

~A Hama gyöngyök varázsa

~Elementary, egy évad után

~Én és a horoszkópok

Versenyek

bands.jpg

Jag tittar på:

New Girl - 1. évad
Charmed - 1. évad
Supenatural - 5. évad
Dexter - 8. évad. Mindjárt vége.
X-Akták - 9. évad. Mindjárt ennek is vége.
Rizzoli&Isles - 2. évad
Star Trek: TAS
Elementary - szinten vagyok
The Mentalist - szinten vagyok
Revolution - pöttyet lemaradva
Orphan Black - pöttyet lemaradva
Barátok Közt - majd egyszer pótlom

Mein klein Bücherregal

F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Tess Gerritsen - The Surgeon (felfüggesztve)
J. A. Kerley - The Broken Souls
J. K. Rowling - The Casual Vacancy
Kathy Reichs - Monday Mourning (elkezdve)
Simon Conway - Rock Creek Park
Mo Hayder - Hanging Hill
Lynda La Plante - Blood Line
Simon Beckett - The Calling of the Grave
Howard Gordon - A halál 48 órája
Hugh Laurie - A Balek
Agatha Christie - Gyilkolni Könnyű
3 CSI Miami/New York könyv
Jo Nesbø - Hóember
Berényi klán: Visszaszámlálás
(yep-yep, ez egy Barátok közt könyv)

What I really really want

Varrógép&anyagok&tehetség --> Molly Cosplay

Molly paróka (vagy hajvágás és kimosható festék? úgy is hosszú már megint...)

Könyvespolc

DVD-szekrény, kanske

Mulder és Scully telótok (álmomban -.- minden csak szifonra van)

Digitális rajztábla 

Kaptam egy új CD-t!

Ezt azért mondom felkiáltva, mert rohadt jó. És még mese is van hozzá!

Egy napon üldögéltem a villamoson. Kicsi szemeimmel felpillantottam, hogy megnézzem, hogy mi a Stännare (vagy mi a halál). És akkor megláttam. Egy Ahlens-plakátot. Az Ahlens-t amúgy karikás-a-val kell írni, de pont leszarom.

Tehát ott volt, hogy az új CD-ik mennyibe kerülnek. Ott találtam meg az új Katy Perry almubot is, és most is szerencsém volt. 

Először csak a lány nagy, kék szemei szúrtak szemet. Gyönyörűek voltak. Aztán megláttam a nevét. Regina Spektor. Kuncogtam. Olyan viccesen hangzott, hogy nem felejtettem el hazáig, és amikor hazaértem rágugliztam.

Rá, és az album címére. Azh Oh Marcello című dalt találta meg. Meghallgattam, és rájöttem, hogy nekem kell az a CD. 

Most azt hallgatom, A dalok felén már kívülről tudom, anyám meg a Jessica névtől is teljes agyfaszt kap. Még ömlenghetnék egy sort arról, hogy milyen jó, de inkább hallgassátok meg ti is, vagy faszomtudja.

Meg kaptam egy évad DVD-t, a Hallottnak a csók 1. évadját. Nem láttam még egy részt sem, illetve láttam az összeset, csak régen, még tv-ben. Nagyon király, szép, kidolgozott kiadás, szerencsére angol részismertetővel. Ha persze Magyarországon vettem volna, akkor agyfaszt kaptam volna az angoltól, de így csak örülük.

A lemezek meg pitét mintáznak. Amikor megláttam őket jókat nevettem, és áldottam a dizájnert (én akkor is így írom!) hogy milyen okosan kitalálta a cukika kis buksijával.

Meg a Muter azt mondta, hogy amiért csak dicsértek év végén (itt nincs bizonyítvány, vagy mi) kapok én is, meg Hugi is 1000-1000 koronát. Én még kinyafogtam 300-at, és így meg tudom venni a Jóbarátokat, díszdobozban, a Szex és New Yorkot, szintén díszdobozban, az első X-Akták filmet, amit végre megtaláltam a neten (már csak azt kéne eldönteni, hogy a dupla pakkot vegyem-e meg, amiben benne van a második is, csak az már kétszer megvan*) meg a Twin Peaks: Fire, walk with me-t. Meg a Twin Peaks Gold Box Edition-t is, ami mondjuk kidobott pénz lesz. Mert már megvan egyszer a teljes sorozat, csak ez szép, aranyszínű, egyben van az egész, és van rajta ezer és egy extra. Szóval asszem ez így mind bele fog férni. Utólag is köszönöm, svéd-árgép!

 

*Azt történt, hogy megvettem itt, kint, mikor még nem is néztem a sorozatot, 100 koronáért egy másik filmel együtt, így olyan 1500 forintba került. Aztán mikor otthon voltunk, megláttam a Tescoban, 200 forintért, és nekem megért annyit a szinkron)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyblogocska.blog.hu/api/trackback/id/tr734586603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása